Neden Onaymatik Markasını Seçmeliyim?
Onaymatik markası ile hizmet veren şirketimiz Türkiye genelindeki birçok Cep Lira (Kontör) Yükleme sistemi, Yasal yükümlülüklerini bilmeden faaliyet gösteren Fatura Ödeme Aracılık Hizmeti veren şirketler, Yazılım çözümleri Sunanlar, Başvuru işlemleri sunanlar vb. bir çok faaliyeti yürüten ve temsilcilerinin bu işi yapmaları için uymaları gerektiği yasal yükümlülükleri yerine getirmesi konusunda bilgilendirmeyen, temsilcilerinin problemlerinin ne kadar büyük ve zarar verici olduğunu bilmeden, sadece şirketlerini büyütmeyi hedefleyen firmalar gibi düşünmemekte olup aksine, Onaymatik markası temsilcilerinin müşterileri ile birebir yaşayabileceği tüm problemlerinin bilincinde olup öncelikle yapılan tüm işlemlerin online, güvenli ve hızlı olarak Türkiye genelinde müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkartmak olduğunun bilincindedir.
Temsilci Olmak İçin Ne Yapmalıyız?
Onaymatik temsilcisi olabilmeniz için öncelikle web sitemizde yer alan formu eksiksiz doldurmanız gerekmektedir veya size temsilciliğimiz hakkında bilgi vermeye gelen saha sorumlularımız aracılığı ile başvuruda bulunabilirsiniz. Başvuru evraklarınızın elimize geçmesinin ardından yetkililerimiz sizinle iletişime geçerek size detaylı bilgiler verecek ve daha sonraki süreçte gerekli yönlendirmeleri yapacaklardır.
Temsilcilik Başvuru Sürecimizde Hazırlamamız Gereken Evraklar Nelerdir?
Şahıslar için gerekli belgeler:

1 – Kimlik fotokopisi
2 – İkametgah Belgesi
3 – İmza Beyannamesi
4 – Son Dönem Vergi Levhası
5 – Adlı Sicil Kaydı
6 – Onaymatik Başvuru Formu ( Firmamızdan Tedarik Edilecektir.)
7 – Onaymatik Temsilcilik Sözleşmesi ( Firmamızdan Tedarik Edilecektir.)

Tüzel kişiler (Şirketler) için gerekli belgeler:

1 – Kimlik fotokopisi
2 – Yeni Tarihli Faaliyet Belgesi
3 – Ticaret Sicil Gazatesi
4 – Son Dönem Vergi Levhası
5 – İmza Sirküleri
6 – Onaymatik Başvuru Formu ( Firmamızdan Tedarik Edilecektir.)
7 – Onaymatik Temsilcilik Sözleşmesi ( Firmamızdan Tedarik Edilecektir.)

Açıklama: Gerekli evraklarınızı tamamlayarak adresimize gönderdiğiniz veya görevli personelimize teslim ettiğiniz takdirde, en geç iki gün içersinde temsilcilik ekranınız ve hesabınız aktif edilecektir.
Teknik Destek/Müşteri Hizmetleri veya Version Değişikliklerinden Ücret Alıyor musunuz?
Teknik/destek müşteri hizmetleri veya version yükseltmelerinden temsilcilerimizden hiçbir şekilde ücret almıyoruz.
Temsilcilerin Müşterilerinden Alacakları Hizmet Bedelleri Sabit Midir?
Onaymatik web kanalı üzerinden temsilcilerimizin yapacakları Cep Lira (Kontör) yükleme, B2B Ürün satışları, Çözüm Ortağımız FaturaTim web kanalından yapılan işlemler karşılığında alacakları hizmet bedelleri firmamız ve çözüm ortaklarımız tarafından taban ve tavan fiyat belirlenmiş olup temsilcimizin bulunduğu bölgeye ve rekabet koşullarına göre değişiklik yapabilmesine imkan verilmiştir.
Yakın Bölgelerde Temsilcilik Verilmesi Mümkün mü?
Benimsemiş olduğumuz temsilcilik ağı anlayışımızda kesinlikle aynı müşteri portföyüne hizmet veren işletmelere yakın temsilcilik verilmesi doğru bir ticaret ahlakı değildir. Bu durumda bulunduğunuz bölgeye sizin izniniz dışında temsilcilik verilmemiş olacaktır.
Temsilcilik Hakkımızı 3. Şahıslara Devredebiliryor muyuz?
Günümüzde çok büyük şirketlerin bile devirleri gerçekleştiğine göre temsilcilik haklarınızı 3. şahıslara devretmeniz mümkündür. Ancak devri alacak kişi ve kuruluşların Onaymatik'in çalışma şartlarına uyum sağlaması gerekmektedir. Ayrıca devir işleminin tamamlanabilmesi için Onaymatik ile temsilci arasındaki sözleşmenin ve evrakların yenilenmesi gerekmektedir.
Temsilcik Şözlemesi Kaç Yıl Süre ile yapılmaktadır?
Sözleşmeler başlangıçta bir yıllık yapılmakta olup taraflardan biri sözleşmeyi kapsayan maddeler çerçevesinde fesih bildiriminde bulunmadığında sonraki yıl için yenilenmiş sayılmaktadır.